اس ام اس عاشقانه فراموشی

اس ام اس عاشقانه فراموشی

دسته بندی : <-CategoryName->

می روم شاید فراموشت کنم

با فراموشی هم آغوشت کنم

می روم از رفتنم دل شاد باش

از عذاب دیدنم آزاد باش

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

باور کن که نیازی نیست

به یاد کسی که نیست ......

اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد ...........

فراموش می کنم!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش كردن همه چیز...

اما حالا دلم می‌خواهد بهانه‌ای باشد برای فراموش كردن" تو" !...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

چو کس با زبان دلم آشنا نیست

چه بهتر که از شکوه خاموش باشم

چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر

که از یاد یاران فراموش باشم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

عشق درد سری است كه باید برای فراموش كردن ان عشق تازه ای را پیدا كرد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

شكسپیر میگه كسی رو كه دوست داری هر چندوقت یكبار بهش یادآوری كن تا فراموش نكنه قلبی براش می تپه

.

.

و این یك یادآوریست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن

ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زندگی 3 چیزه :

1. گریه ای كه خشك میشه

2. خنده ای كه محو میشه

3. یادی كه از تو میمونه و فراموش نمیشه

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اگر دنیا فراموشگر خاطره هاست ، تو فراموش مكن ، آنچه میان من و توست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نمی گویم فراموشم مکن گاهی بیاد آور

اسیری را که می دانی نخواهی رفت از یادش

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

گفته بودم بعدازاین باید فراموشش کنم

دیدم اش ازیاد بردم گفته های خویش را

تا به من نزدیک شد گفتم سلام ای آشنا

گفتم اما نشنیدم جز صدای خویش را

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای نشسته درخیال من، فراموشم مكن

با فراموشی و تنهایی، هم آغوشم مكن

زندگانی می كنم چون شعله با خود سوختن

زنده ام با سوز و ساز خویش، خاموشم مكن

هر چه می خواهی بكن اما فراموشم مكن

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سوگند به تو ای دوست در این معبد خاموش / هرگز نکنم مهر و وفای تو فراموش . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

چو کس با زبان دلم آشنا نیست

چه بهتر که از شکوه خاموش باشم

چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر

که از یاد یاران فراموش باشم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

مارا به دعا كاش نسازند فراموش / رندان سحرخیز كه صاحب نفسانند

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد

غمهای زمانه را فراموشم کرد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

می نویسم نامه ای با برگ زیتون

فراموشم نکن ای دوست شیطون

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده: ◄╫ Nanda & Reza & Amir Ali ╫► | دو شنبه 7 اسفند 1391 - 3:1

آخرین نوشتها

 

موضوعات

لینکستان

پشتیبانی‌ انلاین

 
ADS

درباره ما